Garantie

Wat voor soort garantie heb ik?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Op al onze producten geldt een fabrieksgarantie van een jaar. Staat bij een product een andere garantietermijn vermeld, dan geldt de vermelde garantietermijn.

Wat valt onder garantie?
Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabrikant. De volgende zaken vallen onder garantie:
– Fabricagefouten
– Materiaalfouten

Wat valt niet onder garantie?
Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabrikant. De volgende zaken vallen onder garantie:
– Invloeden op het product van buitenaf (schimmel, spot, textielverkleuring door de zon of verlichting)
– Scheuren in de stof
– Slijtage
– Ritsen

Service

Ik heb een klacht of probleem. Hoe lossen jullie dit op?

Het kan voorkomen dat je een probleem of klacht hebt over een levering of product. Dat is vervelend en dat willen we graag voor je oplossen. Wij hechten er erg veel waarde aan dat je tevreden bent over onze producten en service. Daarom kijken we samen naar een passende oplossing.

Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, vragen we om de klacht of het probleem altijd per e-mail te melden.
Ons e-mailadres is info@buitenkussens.nl

Voeg de volgende informatie toe, zodat wij direct aan de slag kunnen met een oplossing.

  • Bestelnummer (staat bovenaan de bevestigingsmail van je bestelling)
  • Naam of artikelnummer van het product (in geval van probleem met product)
  • Beschrijving van het probleem of de klacht
  • Één of meerdere foto’s (in geval van probleem met product)

Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).